Söndag's mys.

Redan söndag igen! Vart tar helgerna vägen? Helgen har varit lugn för våran del. Dagen har spenderats med när och kära. Blev lunch på vita elefanten för att fira min fina bror som fyller 16 år idag! Grattis finaste du! <3 sen blev det åka ut till lillkyrka och kolla innebandy match. Linda och Maja var även där! :) sen blev det självklart söndag's middag hos mamma och Beijne. Myste framför brasan och åt gott som vanligt. <3 nu ska jag fortsätta och mysa med hjärtat i soffan innan det är dax att krypa till sängs. Imorn jobb 7:45 - 20:30! PUSS

Jag älskar att ligga framför brasan och läsa tidningen eller bara ligga där och slappa och ibland somnar jag även ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0