Super nöjd.

Jag är jätte nöjd med mitt hår verkligen, fast det blir jag alltid hos Chanel, bästa frisören!! :) Var en dam inne på scoop som tyckte jag var så fin och jätte fin i håret sa hon. Då blir man så glad när någon som man inte känner säger det! :D hjärtat tyckte också det blir snyggt även fast han tycker jag ska vara mörk hårig! Men det får bli sen någon gång. ;) fick en plattång och balsam utav Chanel i födelsedag's present, hur snäll är inte hon? Hur snäll som hellst!! Nu har jag en riktig frisör plattång! Tack så jätte mycket fina du! <3 köpte även schampo och hårspray! Köpte även ett par jätte snygga skor inne på scoop! Så min helg börjar perfekt. Trevlig helg mina vänner. Ikväll blir det lugnt och myskväll med hjärtat. PUSS

Jag och Leonora, Chanels praktikant! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0