Tvätt dag.

Äntligen!! Nu har jag tvättat klart allt! Så nu är alla kläder ren tvättade och luktar underbart gott! :) snart kommer min älskling hem, jag har saknat han hela dagen mer än vanligt idag! Nu ska jag snart börja med maten och ikväll ska jag och Beijne gå ut och powerwalka! Vi satsar sten hårt nu! Kommer bli super roligt att gå med Beijne eftersom vi oftast tävlar om allt och när vi gör saker osv. Först till bilen, bältet på osv! :D <3 skönt nu har jag börjat äta rätt och bara coola och chips och sånt på helgen! Så nu ska jag bli fit igen, vill gärna komma i mina jeans i strl 25 igen fast då kanske jag går ner föör mycket. Jag vill ju inte vara äckligt smal. vi får se hur det blir även fast alla säger att det inte syns att jag gått upp?! Men det gör jag iallafall! :D PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0