Busy girl.

Åh vilken mysigt kväll vi hade igår. Först när jag kom till Uppsala gick vi till mammas jobb och sa hej till henne osv och kika runt lite i butiken så mycket fint! :) efter det tog jag och ida bussen hem henne och där blev det tacomys och skitsnack! Åh jag blev kär i deras lilla etta så himla mysigt har dom! ❤ Tack för en underbar kväll jag längtar redan till nästa gång!

Idag är jag också ledig men har fullt upp.
11:00 till Chanel och bli fin håret.
13:00 lunch med Chanel
14:15 träna med min PT
16:00 träffa Linda och sen ikväll är det tjejkväll på stan. Busy girl idag! Idag har jag ingen bil heller eftersom den ska till Volvo och bli vår fin och servad, ska även få sommar däcken på! Så jag får hojja ner på stan fast det gör inget för jag gillar det! :)) nä nu ska jag gå upp och äta frukost! Puss

Min ida ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0