Fina vänner, marknad och kalas.

Härliga dag!! Vid elva mötte jag Erica på stan vi åt lunch och shoppade lite! :) sen mötte vi Fia, Alex och barnen och sen kom Linda och Minella ner så vi gick på marknaden och tivolit tsm, galet med folk men super mysigt och träffade massa med folk där nere! :) Sen vid två gick jag och Linda och mötte upp Micke för vi skulle till Erik och Maja på födelsedag's fika eftersom Erik har fyllt år. Trevligt och jätte gott fika som husmorsMaja har bakat! :) nu är vi påväg ut till nästa kalas och det är ut till min pappa och dom eftersom min syster har fyllt år, 12 år ingen liten skit längre fast hon kommer alltid vara min lilla skit! :) så nu är vi på väg ut dit! Och ikväll får vi se vad som händer! Nu är även våran dusch färdig, wihoo nyfiken på att se hur det blev. Det är Micke och Beijne som fixat och trixat idag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0