Home!

Vilka mysiga och lärorika två dagar vi har haft!! Jätte intressanta dagar. Och på kvällen blev det tre rätters och musik, Anders sjöling spela! Jag, Anki, Malin och Micha gick och badade ute jacussi efter middagen medans dom andra 140 st festade på. Så himla skönt att bada ute 40 grader i vattnet. Runt elva sov vi, hej pensionärer!! Men vi var relativt pigga imorse iallafall. Jag delade rum med Malin! :) har verkligen haft det super roligt! Ep var även där idag så det kommer ni kunna läsa om sen. Så nu har jag fått mitt kompetens bevis om att jag är validerad!! :))) kom hem runt fyra så har slappat lite innan och nu håller hjärtat på att laga mat, taco paj och medans den blir klar så ska jag hoppa in i duschen! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0