Känns så jäkla skönt!

Åh så jävla skönt det känns!! Gymade 1 timme herre Gud vad otränad jag är! Men tur Fanny och Evelina peppade mig, hej beach 2013! Jag ska kämpa på! Nu blir det dusch och lunch sen gå ut och gå med Linda och Minella och sen följa med Fanny och hämta flickorna! ❤ Och idag kommer våran dusch som hjärtat och Beijne ska hämta sen vid fyra! :)) sen middag hos svärmor och kent! Fullt ös!!! Wihooo!! Ha en fin fredag allihopa!!
Puss

Så jäkla söta imorse när dom skulle in på dagis! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva ut en veckas mat schema?:) Tittar in nästan varje dag o tycker du verkar vara en väldigt glad och positiv människa som gör att man kommer tillbaka och läser!

Svar: Absolut kan jag det!! Åh vad roligt!! :)))
Paulina

2013-04-19 @ 12:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0