Lööööööördag!! ❤

Åh vilken härlig dag och vilken frihet att ha körkort, hur har jag klarat mig utan det?!! Haha, tänk att alla sa att jag skulle säga det sen när jag fick körkort!

Gårdagen var jätte mysig drack inte så mycket då jag ville köra bil idag, nörd! Haha svart taxi nästa!! Paulina's taxi AB. Plockade upp Chanel imorse och så åkte vi och handlade frukost och åt de på hennes jobb! ❤ Fick även se deras nya radhus. Jätte mysigt och nu bor dom närmare mig! Efter det åkte jag till Fanny och fikade med henne. ❤ Nu kom jag precis hem och ska vila lite innan det är dax för att göra ordning sig för festen ikväll, kommer bli galet kuuuuul! Vilken toppen dag och har hängt med två av mina bästa vänner också som jag inte träffat på länge. Men nu är skit teorin över och jag är människa igen!! :)))) puss

Stackars fina lilla Roxy, tror att hon är dräktig därför hon får ha tratten för hon inte ska fortsätta stimulera tuttarna så det kommer mer mjölk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0