Nerbäddad i sängen.

Nu ligger jag ny duschad i sängen och har tagit en Alvedon, har sån fruktansvärd värk i magen. Tror det är lingonveckan! Träning gick relativt bra körde först gym sen intervaller i skolparkens trappa och sen lite jogging, behöver jag säga att jag är helt slut! den mest otränade i enköping's kommun! men nu känns det så skönt! och hade även värk i magen när tränade också. Jag som hade så mycket att göra idag. Men ska försöka vila lite nu och sen vid ett ska jag förbi min gamle Körskole lärare Linda som jag fått sån fin kontakt med. Har ju umgåtts väldigt intensivt medans jag tog körkort och då blir man ju väldig nära så vi kommer absolut fortsätta hålla kontakten! Det är ny vän! ❤ Efter det ska jag till min andra fina vän Linda och mysa och även busa med Minella. Fina unge! Hoppas bara magsmärtan går bort för i sängen har jag ingen lust att tillbringa min lediga dag!!

En annan fin vän är min Erica, hon är så fin i sin hatt!! :) bilden är från i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0