Nu är påsken över för i år! :)

Sådär ja nu är påsken över för i år och all påsk mat också, skönt även fast jag gillar påskmat blir man ändå lite trött på det! Påskmiddagen hos moster var super mys slutade med att jag, hjärtat och Sophie gick ut på All in dock gick jag hem runt ett eftersom jag började jobba sju dagen efter men dom stannade kvar och parta på! :)) igår var det middag hos Inga och Sven med familjen och sen var det bara slappar kväll här hemma trötta från dagen innan. Idag är jag ledig och har inga direkt planer för dagen förutom ikväll då blir det stor handling och sen även lämna påskäggen till mina fina små flickor Alva och Nova!! Det är både godis och lite annat smått och gott! ❤ ha en fin dag i det härliga vädret.

Moster hade dukat fint! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0