Överraskad ❤

Vilken dag det blev! När jag sitter hos Chanel så kommer Julia in och överraskar mig. Först såg jag inte att det var hon utan det tog ett tag innan jag fattade. For upp ur stolen kramade om henne och börja stört gråta av lycka, min vän är äntligen hemma eller ett tag iallafall!!! :))) det tog ett tag innan chocken la sig alltså. Julia's mamma stod utanför och såg allt hon hade velat filmat eftersom jag blev så chockad osv! Så nu ikväll åkte vi ner till stan eftersom det var tjejkväll. Hon premiär åkte med med. Så gick runt och strosa på stan nu ikväll köpte en t-skirt på Selma och köpte en lika till Erics också. Nu gick Julia precis hem. Känns konstigt att ha henne hemma! ❤

Nu är det vår körde på converse men måste införskaffa mig ett par nya såg jag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0