Rödvins bakfylla.

Fyfan vilken kväll det var igår. Så jäkla kul och jag blev så jäkla kardyng alltså. Blev utgång men tidig hemgång för våran del, tack och lov men jag hade så stört roligt av det lilla jag kommer ihåg. Minnesluckor från helvetet!! Så imorse när jag vaknade var jag så sjukt risig alltså, rödvins bakfylla fyfan alltså!! Så toan har varit min bästa vän idag. Vid tre gick jag upp och försökte bli människa. Så gick till Fanny och myste med mina små flickor! Bästa bakis hänget! ❤ Sen hämtade jag och hjärtat våra saker och cyklarna hos moster och sen cykla vi hem och jag la mig och vila en sväng. Sen vid sex kom mamma och Beijne hit på middag! ❤ Nu ligger jag i soffan och bara myser och kollar på filmen som går på fyran så jäkla bra. Och hjärtat masserar mina fötter, han är för go han!!! Jag bara njuter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0