Snart godnatt ❤

En underbar ledig dag! ❤ Lunch med Chanel på kakelugnen och jag skrattade så tårarna rann. Ja, ja säger bara jag i ett nöt skal! Efter lunchen åkte jag och mamma till rusta och kika blev en ny badrum's matta, ska ha turkost där inne nu istället för lila! Sen blev det promenix och kaffe med mamma, Sarah och barnen! Åh så mysigt det var jag och Stina tog även en cykel tur! :) sen hem lagade mat och sen for vi iväg till Sarah och Fredric och barnen Jannice var även där så vi fikade och hade det trevligt, tjejerna hade blivit såå stora och Liam han är ju bara för rolig! Haha! En kanon dag har det varit. Nu ska jag duscha och sen sova imorn ringer klockan sju för imorn klockan åtta ska jag vara på gymmet. Fanny ska också hänga med! :))) fullt ös! I helgen ska jag sovaaaaaa! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0