Torsdag.

Nu har jag tagit helg så himla skönt och det behövdes verkligen! kommer inte ens ihåg när jag verkligen sov ut sist! Men fy Vilket skit väder det är ute men hellre regn nu än snö! Nu ska jag snart börja göra ordning mig för vid ett blir det lunch med min Chanel och sen ska jag även in och köpa lite proteinshake, tydligen bra när man tränar så det kör vi på! :) men innan nu ska jag förbi mami en sväng och dricka lite kaffe och se vad hon pysslar med idag, alltid nått roligt! :) ikväll ska vi till Sara och Fredric och mysa med dom och barnen! Även fira Liam's födelsedag lite i efterskott! ❤ Puss

Iallafall ingen snö på balkongen kvar! Nu vill jag börja plantera blommor men får se hur det blir med det eftersom sist badade ju våra blommor eftersom vi bor högst upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0