Underbara fredag.

Godmorgon! Ska snart sätta på mig träningskläderna och ta en powerwalk innan dagen startar. I helgen är det min jobb helg men sen är jag ledig tre helger i rad, skönt! :) idag är även min fina mamma ledig så ska ner till henne sen också! ❤

Igår då blev det massa shopping för Micke's del. Var väl inne på fridolfs i en timme. Blev en ny kostym, skjorta, fluga, Björn Borg fin skor. Linda var så duktig som hjälpte oss! Och han var såååå fin i sin kostym. Vi ska på bröllop i sommar. Pojkarna ska ha mörk kostym och flickorna lång klänningar. Kul och klä upp sig så där fint tycker jag. Sen blev det två par jeans skjorts på JC. Jag höll mig i skinnet och köpte ingenting, duktig tjej! Eftersom jag ska ner i vikt känns det lite onödigt och köpa massa nya grejer. Så vi kom väl hem runt åtta och käka lite mat och sen kollade vi på film magic Mike, fyfan vilken dålig film jag tyckte det var! Men nu ska jag sätta fart! :) puss

Trött tjej igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0