Valborg.

Ännu en ledig idag och idag är det Valborg blir en lugn sådan för mig då jag jobbar imorn 7:45-15:30 men det gör inte mig nått! Men för fyra år sen hade jag garanterat tagit ledig och varit onykter redan nu! Men nu vill jag hellre jobba dagen efter, röd dag = fet OB! Har kommit in i ett stim när jag bara vill spara pengar?! Ja ni läste rätt... Jag trodde fan jag var sjuk först men icke sa nicke! Så nu ska jag inte ta från spar kontot!! Det ska bli min nya utmaning! :) ska ner på stan sen och köpa en foundation och försöka att INTE komma hem med nått mer, får se hur det går! Jag ska även äta lunch med Chanel! ❤ Och kvällen blir hos Mike och Linda vi är 13 st som ska vara där så det kommer bli jätte trevligt. Grilla och ha det gött! :) puss

Finaste Lilla Olivia! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0