Wihoooo!! :))

Nu sitter jag bussen eftersom jag ska till min vän ida och äta middag, dricka lite vin (får passa på medans man kan) och bara mysa! Var alldeles för länge sen vi träffades! ❤ Det är inte samma sak som att prata i telefonen så ska bli skönt att umgås.

Lunchen med min PT Evelina gick jätte bra men hade gärna suttit och pratat längre men eftersom man måste passa parkeringstider och sånt där, kom bara fem minuter sent till bilen!!! men iallafall vi ska satsa stenhårt och jag får inte fuska osv så imorn vid 14:15 ska vi träna första passet och jag ska pröva att träna på A3 en gång och se vad jag tycker om det eftersom om att Evelina tränar där så känns det lättast så! Men jag kommer nog gilla det! :) åh jag är så taggad och jag vill verkligen det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0