Friday! ❤

Äntligen fredag och helg! 😊 Jobbat till 15:30 och sen åkte förbi mamma och Beijne. Utav oss fick hon ett par Hunter gummistövlar såklart! 😊 Idag blir det ingen födelsedags fest utan den blir imorn med god mat och härliga människor, hoppas vädret är med oss! Ligger faktiskt i sängen och har tagit en tupplur efter jobbet och nu ska jag hoppa in i duschen, ikväll är det middag hos Lotta! Jag och hjärtat har bunkrat upp med massa gott för vårat fredag's mys ikväll 😊 PUSS

Idag hat förövrigt tjejerna åkt till Sandhamn och ska spendera helgen där men jag jobbade ju idag så jag får åka med nästa gång!

Imorse var jag glad att jag ägde ett par gummibulor och en regnjacka när jag skulle gå till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0