KrĂ€ftskiva 😊

Lördag's morgonen började med att kolla klart pĂ„ filmen som vi inte orkade titta klart pĂ„ igĂ„r och sen blev det shot blandning till kvĂ€llen, Micke gjorde egen shot! Jag har provsmakat och det var jĂ€tte gott sĂ„ nu Ă€r vi redo för krĂ€ftskivan och femkamp som stĂ„r pĂ„ schemat idag! 😊 Jag ska börja byta om och göra ordning mig snart sitter i min rosa mysdress och dricker kaffe. Klockan 14:30 kommer Mike och Linda och hĂ€mtar oss.

IgĂ„r var det frukost med mamma pĂ„ Fabian flink och en runda pĂ„ stan. Blev en klĂ€nning och örhĂ€ngen för min del. Sen stor stĂ€dade jag hĂ€r hemma och vek alla klĂ€der i garderoben!! SĂ„ nu Ă€r det snyggt dĂ€r med! 😊 Och fredag's kvĂ€llen spenderats hemma med god mat och mys bara vi tvĂ„ ❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0