Semestern 😊

Semestern börjar lida mot sitt slut! Men kĂ€nns okey skönt att komma in i rutinerna igen! 😊 Veckan i Italien var galet skön och helt underbar, Ă„t gott och sola och badade hela tiden, dock dom tvĂ„ första dagarna var det mulet och regn och Ă„ska, holy fuck vad det Ă„skade! Galet alltsĂ„ höll pĂ„ att skita brallan bokstavligt talat! VĂ„rat hotell lĂ„g högt uppe pĂ„ ett berg sĂ„ det eka ju ocksĂ„. Men vi hade finaste utsikten över havet! 😊 tack för en helt fantastisk resa mamma och beijne, Ă€lskar er! ❀ IgĂ„r for vi till Stockholm jag och Micke och firade min födelsedag! ❀ Myspys! Idag har vi lĂ€mnat in bilen och Ă€ven Ă€tit lunch med Chanel och sen varit barnvakt Ă„t Elias hĂ€r hemma och min syster var Ă€ven hĂ€r ocksĂ„! 😊 Det var lite kortfattat av min semester orkar inte skriva en bok! Nu ikvĂ€ll ska vi pĂ„ middag hos Mike och Linda, grillat blir det innan hösten smyger sig pĂ„!

Lite födelsedags presenter! 😊


Kommentarer
Postat av: Sanna HyvÀrinen

Super fint! :)

2013-09-25 @ 09:15:18
URL: http://Www.fashionjoint.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0