Göteborg 😊

Helgen spenderades i Göteborg som sagt. Med hotell och shopping och julmarknad på Liseberg med fina vänner! 😊 resan ner tog typ 8 timmar då det blev mycket sämre väder ju längre ner vi kom. Ibland fick vi köra i 50. Men sen kom vi äntligen fram. Och hotellet var super fint och kvällen kunde inte bli bättre eftersom Kevin vann idol också! ☺️😘 lördagen då blev det shopping i nordstan och sen julmarknaden galet mycket folk men så fint var det och sen på kvällen var vi ute och åt på en brasiliansk resturang som heter brasa, super gott! Tre rätters blev det! 👍 Dock blev det bara middag och sen hemgång runt tolv då alla var rejält trötta och frusna från dagen. Och jag var trött sen fredagen då vi gick till en pub och drack 😊😁 och Ryssjäveln kom och överraska oss där på på puben, hahaha! vi har haft super kul och helt underbart! Hotell sängarna var galet sköna 😉 men jag glömde fråga var det var för nått märke för jag vill en sån! Igår när vi skulle åka hem var det snökaos deluxe så tog ungefär sju timmar hem. Och Minella har varit så snäll och duktig under bilresan! Lilla hjärtat! 😘 när vi kom hem blev det middag hos mamma och Beijne, pulled pork bjöds det på och det var första gången vi åt och det var jätte gott. Mormor och hennes limpa var även där så en riktigt myskväll ❤️😊 när vi kom hem blev det Johan Falk och godnatt. Idag har jag jobbat 7-20:30 så nu är jag så trött och ska ta och krypa ner i soffan och kolla ensam mamma söker och mysa med min sjukling och pyssla om honom ❤️ 

På en pub i nordstan. Jag och issa! 😊


Hittade en ego bild på lelle i min telefon! 😘😂

Vackert på Liseberg.



Galet med folk.

Järn gänget! 😘

Förrätten! 😍
 
My love ❤️

Det var som buffé så dom kom in med olika kött hela tiden! 😊


Ett snöigt Göteborg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0