Julfirande 😊

Nu Ă€r julen slut för i Ă„r. Haft en underbar jul med massa fina julklappar och massa mys med nĂ€ra och kĂ€ra. PĂ„ Julaftonsmorgon Ă„t vi frukost hos Kent och Lotta och sen vidare till Fredric och Sara och sen ut till min pappa och Monica och kollade Kalle anka och slutligen hem till Beijne's förĂ€ldrar dĂ€r vi tillbringade kvĂ€llen! 😊 jag mĂ„ste ha varit vĂ€ldigt snĂ€ll i Ă„r med tanke pĂ„ allt fint jag fĂ„tt! Lite trĂ„kigt att det inte kom nĂ„gon snö tycker jag men man kan inte fĂ„ allt! Jag har jobbat onsdag, torsdag, fredag sĂ„ inget party för min del pĂ„ juldagen det blev hemma mys med hjĂ€rter eftersom han var sjuk. Åt gott och bara myste riktigt slappar kvĂ€ll vi förflyttade oss inte typ utan sĂ„g pĂ„ film och hade det gött! ❀ IgĂ„r firade vi Ă€ven julafton hos Sofie och Emil med hela mickes slĂ€kt dock lĂ„g Micke hemma och var sjuk men jag var dĂ€r och Ă„t och trĂ€ffade tomten 😊 Sen vid sju Ă„kte jag till moster och Bengt dĂ€r min familj var pĂ„ julmiddag! 😊 

Idag har jag ju jobbat och nĂ€r jag kom hem kom jag hem till en nystĂ€dad lĂ€genhet, min kille Ă€r bĂ€st! 😘 IkvĂ€ll skulle jag egentligen gĂ„tt ut med tjejerna men jag orkade verkligen inte sena kvĂ€llen/nĂ€tter och tidiga mornar dĂ„ Micke Ă€r ledig och vi Ă€r uppe sĂ„ sent. SĂ„ kĂ€nde bara för en mys kvĂ€ll sĂ„ vi blev bjudna pĂ„ mat hos Linda och Mike och fick julklappar och sĂ„ gav vi vĂ„ra till mini! 😊 kom just hem dĂ€r ifrĂ„n och nu ska vi kolla film och sen sova. Imorn fĂ„r jag Ă€ntligen sova ut finns det nĂ„ vĂ€rre Ă€n att gĂ„ upp och den andra fĂ„r ligga kvar och sova.. Men bara för att jag fĂ„r sova ut sĂ„ vaknar jag vĂ€l sju som vanligt... 

Julafton framför öppna spisen! 😊

VĂ€rldens bĂ€sta ❀❀❀


Jultomten hos Emil och Sofie igĂ„r 😊

Svullo kvĂ€ll, var sugen pĂ„ allt nĂ€r jag var och handlade dĂ€rför det blev sĂ„ mycket! 😊


IgĂ„r fyllde Ă€ven finaste Sune tvĂ„ Ă„r! Grattis Ă€lskade unge! 😘 Ă€lskar bilden pĂ„ Micke och Sune! 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0