Myslördag.


Idag är mamma och Beijne's hus med i leva och bo Expressens bilaga, kööööp! 😊 såå fint sååå!

Härliga lördag! Sov verkligen ut imorse så skönt! 😊 så har haft mysmorgon här hemma. Vid tolv kom Fanny och hämta mig så cvi åkte ner på stan och jag fick med mig lite underkläder hem! 👍 sen åkte vi hem till Fanny och fika och hängde med tjejerna, jag hade köpt med mig bullar och wienerbröd såklart! 😘 nu har jag precis rensat lite lådor ångrade mig typ direkt efter jag börjat. Men nu är det gjort och strumplådan är fin! 😊 nu ska jag hoppa in i duschen för ikväll ska jag till Julia och dricka vin och bara umgås och mysa! ❤️ Puss

Inte alla som får häng med Pippi Långstrump 😊 sötNova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0