Torsdag och bebismys! 😊

Fullrulle sen jag slog upp ögonen imorse. Vid tio Ă„kte jag ut till min kusin Madde och hennes tvĂ„ barn Anton och Philip! 😊 sĂ„ massa bebis mys idag, underbart! Vi fikade och bara satt och pratade och tiden bara flög ivĂ€g sĂ„ vid halv tre Ă„kte jag dĂ€r ifrĂ„n. SĂ„ Ă„kte och handlade och sen var jag förbi Sara och barnen nĂ€r det var fullt hus med julbak osv! 😊 var Ă€ven förbi mamma innan jag Ă„kte hem behövde lite mamma dos inte trĂ€ffats sen i söndags ju! 😜 sĂ„ nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska börja med maten ikvĂ€ll Ă€r det Ă€ven match, Micke har innebandymatch! 😊 alltsĂ„ jag kan inte fatta att det Ă€r julafton pĂ„ tisdag det har gĂ„tt sĂ„ galet fort! Snart Ă€r det sommar igen! 👍 puss

Lilla söta Philip! 😍



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0