Föreläsning.

Idag har jag haft autism och asberger föreläsning mellan 9-16. Jätte intressant och det här var andra tillfället och vi ska gå tre gånger och jag längtar redan till nästa!! :) dock jätte trött när jag kom jag blir ofta det eftersom man lyssnar och tar in så mycket, så ikväll har vi inte gjort många knop slöat framför tv:en! Nu ska jag hoppa in i duschen innan Maria och Mindy börjar, så jävla bra program dom är ju för härliga. PUSS

Har förövrigt fått in ett löpband här hemma så har ingenting att skylla på nu. Gymet var för långt till och alltid så mycket folk... ;) så nu finns det inget återvändo! -10 kg till sommaren och jag kommer köra sten hårt har redan gått ner lite:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0