Godmorgon! ♥

Godmorgon!! Har varit vaken sen åtta då hjärtats klocka ringde, men ligger i sängen och spelar candy cruch, nörd jag vet! Men är på bana 40. Än så länge före hjärtat och det är huvudsaken! :))

Idag är jag ledig som sagt. Ska gå upp nu och äta frukost och ta en promenix om jag hinner annars får det bli bandet. Vid tolv blir det lunch med Chanel och Fanny! ♥ svårt att hinna träffa sina vänner ibland men tur då att man kan ses över en lunch för äta ska man ju alltid göra! Vid halv tre kommer Erica och hämtar mig då ska vi till badhuset och simma, Erica ska göra polis grejen och jag ska filma! ;)) Hahahaha! Nää då! Sen förbi mamma som också är ledig! ♥ Sen ikväll har vi fullt upp också! :)) ha en fin dag i det fina vår vädret!

Vattenparken igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0