It's friday! ♥

Fredag och jag är ledig!! Självklart vaknade jag vid halv åtta jätte pigg och undrade var klockan var! Inte förvånad!' Kunde inte somna om men låg i sängen till tio och bara hade det gött. Spelade lite candy crush, nörd som jag blivit!! För tillfället håller jag på och städar och tvättar så idag blir det en skön hemma dag bara med mig själv, det kan behövas ibland även om jag gillar och fara och flänga runt' Jag ska snart äta lunch och försöka hinna med en lite promenix också. Vid fem ska jag följa med Erica till badhuset, hjälp!! Så himla äckligt där tur dom ska renovera det! Jag tänkte simma några längder medans Erica gör sitt. Eftersom hon ska bli polis så måste man simma vissa längder osv. Ikväll är det middag hos svärmor och Kenth! ♥

Igår var det pannkaks middag! Micke är en hejare på att göra pannkakor! Jag som inte är så förtjust i pannkakor gillar dom till och med! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0