Finally it's friday.

Äntligen fredag och en ledig helg, det behövs! Blev att jobba 73 timmar den här veckan isället då jag jobbade över både idag och igår, det är inte mänskligt att jobba så mycket på en vecka! Tjurig och trött som en tok har jag varit. + Att jag bantar och har lagt om min kost. Stackars min fina Micke, Tur att han är världens bästa och alltid förstår mig! ♥ Ikväll är han på afterwork med grabbarna och jag ska slänga på mig på soffan och inte röra mig en meter ikväll på sin höjd ta en dusch om jag ens orkar det! Har verkliget haft fullt upp hela veckan, det har varit en stressig vecka!

Har även kollat som en blå dåre på resor idag men eftersom vi letar hus så måste vi spara så mycket som möjligt men om jag hittar en billig resa kanske min bättre hälft tycker det är okey och vill följa med! Tur att han är ekonomiskt iallafall! :D Nu ska jag ta ett glas vin i min ensamhet och slänga mig på soffan, trevlig helg! ♥ Puss

Idag kom äntligen Finaste Filip till världen! ♥ Grattis Fia och Alex och lilla Molly som har blivit stora syster idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0