Fredag och jag är feberfri.

Fredag redan och jag har varit sjuk i tre dagar. Men idag är jag HELT feberfri! :))) men jag är helt slut i kroppen efter febern eftersom jag inte ätit så bra dom senaste dagarna. Men nu är jag till och med sugen på lunch så ska äta några pannkakor från gårdagen, ett friskhets tecken är när man börjar bli hungrig! :) men har varit hemma hela dagen och bara vilat och kommer tillbringa hela fredagen här i soffan! Har ju aldrig legat stil så här mycket som dom senaste dagarna. Har ju fan liggsår nästan! Men jag vill inte bli sjuk igen så ska fortsätta vila hela dagen. Nu lunch och en film. PUSS

Rosor gör en alltid piggare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0