Godmorgon!

Jag har tänkt på en sak. Så fort en med människa mår dåligt så då flyr en del fältet, why? Ska man inte stötta och hjälpa personen istället?! Aahh en del folk verkar ju iallafall inte vara funtade så! Själv skulle jag självklart hjälpa en person istället för att Fly!! Men alla är vi olika! "Jag visste inte hur jag skulle betee mig eller hur jag skulle göra" nä men fråga hur personen mår då kanske skicka iväg ett sms och bara höra av sig och ägna en tanke lixom. Det skulle nog betyda mer än att låtsas som att det inte hänt nått! Men del människor kan nog inte visa empati och sympati! Men det måste man kunna göra! Men sen när personen mår bra då är allt som vanligt igen..... En litet tanke bara!!

Nu ska jag gå upp från min varma sköna säng och fixa mig för jobb 10-20:30! :)) ha en bra dag i vinter kylan! -16 visar termometern här hemma. Friskt ute iallafall!!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Love u! <3

2013-01-26 @ 14:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0