Söndag ♥

Jag har hållit igång sen jag vaknade imorse! Vid tolv åkte vi i illfart till IKEA jag och Erica det blev en snabbis verkligen köpte lite nytt till hemmet bl.a. Lampor, brickor, ljus och lite smått och gott. Var tillbaka vid halv tre åkte till återbruket och slängde våran gamla toa och handfat. Vid tre var vi på kalas hos Sara och Fredric eftersom Sara fyllt år, massa gott fika var det! Tur jag hade min tjockis dag idag då!! :))) efter det åkte vi och handlade sen hem och trixa och fixa och sen börja med maten för ikväll bjöd vi hem mamma och Beijne på mat! ♥ Så dom gick precis och nu ligger vi i soffan som två utslagna sälar iallafall jag! Ska snart hoppa in i duschen och sen ska vi kolla någon bra film och mysa innan det är dax att krypa ner till sängs. Den här veckan är det fullt upp för min del men ledig på torsdag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0