Torsdag.

Hej min vän!
Nu har min helg börjat! ♥

Det märks att man varit lång ledig lite för länge. Jätte svårt att somna på kvällen och vill sova länge på dagarna. Ligger fortfarande i sängen!! :O just pratat med Fanny hon låg också i sin säng skönt då är man inte ensam om det, då känns det lite bättre! Vi skulle höras när vi gott upp så får se vad vi hittar på för skojj. Men det som är det är ju att hjärtat åker till jobbet vid sju och då är jag klar pigg osv men sen tänker jag vad fan ska jag upp och göra nu och då runt åtta brukar ja somna om och då blir det att klockan blir så här mycket ich sen är man jätte trött!!! Så jag ska börja gå upp vid sju istället får försöka gå ut och gå då :) nä men nu ska jag ta och gå upp!

Nyårsafton ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0