Torsdag's mys.

Ännu en ledig dag idag! Skönt att vara ledig två dagar i rad! Kom hem från erikslund runt fem. Köpte två par skor och massa saker på IKEA! Haft en jätte mysig dag med Linda och Minella, blev även god lunch och go fika. Vid sex åkte jag, hjärtat och Erica ut till Fia och Alex och kollade på lilla Filip och busade med Molly mus. Vi köpte ett par marin blå små converse skor till Filip och en leopard kofta till Molly! ♥ Nu ligger jag i soffan mätt och belåten. Jag köpte sallad från wickmans och hjärtat tog en pizza, jag känner mig stolt och nyttig! Hej beach 2013!!! Nu blir det kolla film och bara mysa.

Åh jag smälter Filip var sååååå fin! Och Molly mus hade blivit så stor och är lika söt och tokig som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Wagerlind

Tack för att ni kom och för de fina skorna + koftan :)<3<3

2013-01-31 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0