3 juli min finaste pappas födelsedag! ❤

Grattis finaste Pappa på din dag, inget kalas ikväll då han ska iväg på andra festligheter med sina Vänner! 😊 Så det tar vi en annan dag! Ha en fantastisk roliga och bra dag! ❤

Godmorgon sköna lediga dag! Vaknade vid halv tio och nu har jag precis duschat och ska snart göra ordning mig för idag blir det lunch med Chanel och sen när hjärtat slutat så ska vi göra lite ärenden på stan och ikväll är det middag på Klarahall, myspys! Dom har taco buffé ikväll så då måste man ju självklart dit! 😊 Mums! Vädret idag är konstigt. Super varmt i solen och kallt i skuggan och jag som alltid fryser så alltid problem vad man ska ha på sig men blir nog långklänning alltid ett säkert kort! Köpte även ett par nya converse skor igår ett par nya vita låga! 👌 Som ska invigas idag iallafall! Ha en fin dag! 😊 Puss

Igår när vi var förbi kusinerna! 😊 Micke & Beijne är deras idoler typ! 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0