Friday! 😊

Godmorgon fredag! 😊

IgĂ„r var det hemma kvĂ€ll för hela slanten, JAG grĂ€ddade pannkakor! Vad gör man inte för den man Ă€lskar? Och det blev sĂ„ jĂ€kla goda jag som i vanliga fall inte Ă€r sĂ„ förtjust i pannkakor men jag tyckte om dom! 😊 Jag skickade in massa bilder till fujic sĂ„ ska bli kul nĂ€r dom kommer! Hur mycket bilder som helst var det. Kul med vanliga bilder annars har man dom ju bara liggande i datorn. Kollade Ă€ven tvĂ„ avsnitt pĂ„ vĂ„ran serie, torsk pĂ„ den nu kan man ju sĂ€ga! 😊

I helgen Ă€r det min jobb helg men jobbar med Sandra hela helgen sĂ„ kommer bli super kul som vanligt! ❀ Efter jobbet ska jag till Linda och Mike dĂ€r det Ă€r grillkvĂ€ll med fina vĂ€nner! 😊


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0