Ledig dag och massa mys! 😊

Idag har jag varit ledig efter helgen.SĂ„ blev en lunch med Erica och runda pĂ„ stan som vanligt! VĂ„ran grej! Blev ett par nya skor och ett par byxor som fick följa med hem! 😊 Jag som inte ska shoppa det gĂ„r bra det.... Haha! Men lĂ€gger iallafall undan pengar varje mĂ„nad och det Ă€r huvudsaken! 👍 Eftermiddagen och kvĂ€llen har vi spenderat hemma hos Saraoch Fredric i deras nya hus sĂ„ dom har mĂ„lat och fixat och jag har hĂ€ngt med tvillingarna en svĂ€ng och bara myst! ❀ Nu ligger vi framför tv:en helt utslagna och jag fick Ă€ven hem alla mina kort idag 309st!! 😊 Älskar foton!!! SĂ„ nu mĂ„ste det inhandlas mera ramar till min foto vĂ€gg! Puss

Min vĂ€n hon Ă€r bra fin hon!! 😊


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0