Ljuva sommar kväll!

Efter jag slutat jobba så åkte vi ner till Chanel då Micke skulle klippa sig och Moa var mest i skyltfönstret och for runt! 😊 Efter det hem till mamma och Beijne och åt mat och snart är pool däcket klart också, kommer bli helt galet nice! 😊 Vid halv åtta åkte vi ut till pappa och fika och åkte och kolla på deras nya hus dom ska flytta till, super mysigt var det! Och moa har busat med pappas och deras grann hundar en tax och en engelsk bulldog och nu ligger hon och tok sover helt slut efter allt busande idag! 😊 Super mysig kväll och eftermiddag har vi haft! Och imorn åker Moa hem jag kommer sakna ihjäl mig!! ❤ Puss

Lilla Sune och jag idag! Och Moa som stod i skyltfönstret! 😊❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0