Sandhamn! 👌

Tillbringat min helg i Stockholms skĂ€rgĂ„rd, Sandhamn med min fina Erica, hennes familj har hus dĂ€r ute! SĂ„ vi Ă„kte ut i fredags och sen kom vi hem idag. Vi har solat, Ă€tit gott, druckit skumpa och festat och haft det sĂ„Ă„Ă„ stört roligt!! Verkligen super mys att fĂ„ rĂ„ om henne en hel helg! 😊 kom hem vid tre idag och dĂ„ var det pusskalas med min kĂ€rlek! ❀ jag Ă€r helt slut sĂ„ kommer somna pĂ„ stört vi kom hem runt fyra imorse ifrĂ„n partyt! NĂ€r jag kom hem idag blev det bl.a. Lite fika med svĂ€rmor och Kent och sen söndag's middag hos mamma och Beijne med Mossviks! 😊 Efter vi hade varit hos mamma och Beijne Ă„kte vi till Mike och Linda och sa hej och busade med Minella för jĂ€vla rolig unge det dĂ€r och söt som fyfan!! ❀ NĂ€ nu blir det godnatt imorn jobb 7-20:30! Puss

Tack Erica för en helt fantastisk helg!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0