Shopping väder, så blev en shopping dag!

Ännu en ledig dag! Så blev lunch med Chanel, Linda och Minella! ❤ Och en runda på stan kom hem med ett par byxor och ett par nya bikini trosor! Aldrig för många bikinsar kan man ha! 👌 Vid halv sex åkte jag och Linda till IKEA och shoppade lite skulle ha ett nytt skoskåp till hallen men kom även hem med lite mer bra att ha grejer! 😊 Nu är problemet att jag måste åka igen eftersom jag mätt fel i hallen så skoskåpet och våran spegel får ej plats! Sällan jag!!!! Men nu får jag en ny spegel iallafall så tur i oturen kan man säga! 😊 Kommer bli fint när det blir klart iallafall, har så stört mycket skor så var tvungen och fixa en lösning. Sen är det alltid kul med nytt och få fixa i ordning! Nu blir det dusch och sen Natti imorn jobb 7:45 - 21:15. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0