6 Juni, vårt fina lands nationaldag! ❤

Och det ska firas. 😊

Hej! Igår var det studenten och lyckan var total för dom och mig med jag får ju en tår i ögat när jag tittar på dom för jag tänker tillbaka på min student dag. Bl.a. Den bästa dagen i mitt liv! ❤ Jag tittade med Linda och Minella vi åt även lunch osv sen gick vi upp till Maja och Erik, hjärtat var även där så blev fika och mys. Första parkett ju eftersom dom bor precis ovanför där student tåget går! 😊 Träffa även mina kusiner på stan och massa andra fina människor. Så vid fem for vi iväg på student mottagning för mickes tvilling kusiner uppe i herrgården, mysigt! 😊 Efter det gick vi till mamma och Beijne när det var full fart träffad även lilla Moa oj vad jag saknat den lilla skiten!

Idag ska jag äta lunch med Erica och Fia och barnen och sen ska jag till skolparken där mamma och Beijne och allihopa är och har picknick och firar! 😊 Ska även hinna ut och kolla hjärtats match i fjärdhundra! Fullt ös! 😊

På väg till student firandet! 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0