Godmorning sunny day! ☀

Godmorgon!
Jaaa lika fint väder idag! 😊 Så jag ska snart gå upp och äta lite frulle och sen trampa ner till mamma och Beijne och inta ryggläge i en solstol, bäst och skynda sig så man får en stol! Haha! 😊 Nu har jag nästan varit ledig i två veckor, gött! Så vid tre ska jag börja jobba igen och så jobbar jag heeeela helgen! Men ska bli så roligt och skönt att jobba igen har ju lite myror i brallan när jag varit ledig för länge! 😊 Jag har inte semester förens i augusti eftersom mitt jobb är helt underbart och speciellt på sommaren och sen har jag ju ett bra schema så är ledig i veckorna och helgerna osv! 😊 Nä dax att kliva upp. PUSS

Fina Erica och jag i skolparken igår! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0