Im back!

God morgon mina vänner!
Kom hem i måndag's morse runt fem på morgon och sov ingenting så dygnade kan man säga och var hypad på måndagen! Veckan på Rhodos har var helt underbar med min fina kusin! ❤ Vi har solat badat och soooooolat åter igen! Även shoppat i massor alldeles på tok för mycket. Massa grejer från Victoria secret's bl.a. Sen skor och kläder! 😊 Måndagen tillbringade jag med Maria och Elias blev en god lunch och massa bus och mys. Kvällen middag hos Lotta och Kent. Sen hem till mamma och Beijne och kollade fotbollen och sa hej till dom, en vecka är länge när man brukar ses nästan varje dag! Tack gud för telefon! 😊 igår var jag hos min Chanel först lunch och sen fix mitt hår koppar blond blev det! Jag är jätte nöjd och Chanel är helt fantastiskt duktig!! 😊 Kvällen hängde jag med Linda medans grabbarna tränade fotboll och busade med Minella! Vid tio idag kommer Linda och hämtar mig, jag ska vara barnvakt åt Minella och Linda ska bli fin i håret hos Chanel! Ikväll är det student mottagning, kuuuul! Vill också ta den igen!!!! Varsågod nu blev det en bok men allt är väldigt kortfattat. Puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hallå vill se bilder från resan :D

2013-06-07 @ 09:22:39
URL: http://Sofiawagerlind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0