Shopping i kistagallerian.

Shopping shopping! 👌 Nu har jag Ă€ntligen hittat en klĂ€nning till bröllopet!! Finally! 😊 Tack för hjĂ€lpen idag tjejer. Linda, Sandra och Challe! ❀ en vecka innan bröllopet lixom paniken kom smygandes i veckan kan jag sĂ€ga. Skönt att jag hittat en nu! 👍 Har Ă€ven varit i kista med Erica och shoppat. Det blev tvĂ„ halsband, en lĂ„ng klĂ€nning, en jacka/tröja, tvĂ„ klockor en till mig och en till hjĂ€rtat! Jag köpte faktiskt en guld klocka jag Ă€r i en guldig period nu annars Ă€r ju mest för silver eller vitt guld. Nu ska jag förbi mamma och Beijne en svĂ€ng och sen vidare upp till Fanny för lite onsdag's mys! ❀ HjĂ€rtat for ivĂ€g nyss sĂ„ vi hann bara Ă€ta mat ihop tur vi ses ikvĂ€ll det Ă€r sĂ„ hĂ€r pĂ„ sommaren trĂ€ningar och matcher osv och ikvĂ€ll var det match ocksĂ„! 😊

SĂ„ nu Ă€r det slut shoppat för ett tag nu har jag allt jag velat köpa! 😊 Eller för ett tag iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0