Underbart.

Krypa ner i en nybäddad säng kan ju vara bl.a. det bästa som finns och doften av sköljmedel! Så här ligger jag och har det bra! 😊 dagen har varit på topp. Mysigt med lunch med min saknade vän Ida, och jag saknar henne ännu mera nu när jag fått umgåtts med henne! Men vi ses snart igen! ❤ Så blev en lång och härlig lunch på kakelugnen! Nu ikväll kastade hjärtat ihop en blåbärs paj och sen gick vi till Beijne's föräldrar och hängde med Erik och Maja och mumsade på pajen! 😊 Har busat hela kvällen så ikväll kommer vi somna gått vill jag lova. Nu ska vi titta på våran serie innan det är lägg dax, imorn är det jobb till 15:30 och sen blir det lite festligheter det kommer bli en väldigt rolig helg! 😊 Puss

Mysig kväll! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0