Lördaaaaaaag.

Dagen har tillbringats hos Chanel med Kamilla, hon har klippt och färgat håret svart! Förvånade? Nää men det blev jätte fint! :) jag fick mitt hår plattat, skönt då slipper jag göra det sen. Sen blev det lunch med Chanel och nu kom jag just hem till en helt ny städad lägenhet, världens bästa kille har jag som har städat hela morgon innan han åkte på match!! ♥ Nu ska jag bara slöa innan jag ska börja göra ordning mig för kvällen då det blir drink party hemma hos Kamilla med tjejerna! ♥ Kuuul det ska bli var så länge sen jag var med och festa osv, så ikväll slår vi klackarna i taget! PUSS

Igår efter vi varit hos pappa och Monica så åkte vi förbi Mike och Linda där även Erik och Maja var! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0