måndag.

Nästan varit ledig idag, hade möte på jobbet mellan 9-11 och sen har jag varit hemma och tvättat och pysslat och bara myst. Knappt varit hemma på hela helgen ju har bara sovit hemma typ så då tycker jag det är skönt att bara vara hemma på måndag och fixa. Nu på eftermiddagen gick jag till Linda och fika en sväng och nu kom jag precis hem och ikväll blir det mat hemma hos mamma och beijne, fast bara med mamma för beijne jobbar över. Så blir mamma och dotter kväll! ♥ Jag har även beställt att hon ska göra sin goda pasta sås, så ikväll blir det pasta med skinksås, den är så jäkla god!! Och inatt kommer äntligen min älskling hem nu tycker jag han varit borta liiite för länge! ;) Jobb tills på torsdag och sen helg. PUSS
 
Hitta en gammal bild på datan på mig, Challe och Fia från nån fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0