Soooooool och lunch med Kamilla! ♥

Full fart som vanligt i mitt liv! :))

Var hemma från gymet vid elva, kastade in i duschen och sen ner på stan för att äta lunch med Kamilla! Så blev lunch och skitsnack på wickmans och även lite shopping. Köpte ett par nya sol glasögon eftersom jag inte hade några på mig och det var så soligt ute och sen ett par byxor. Som jag kan han nu medans jag är valross tills jag kommer i mina vanliga jeans igen. Därför har det blivit att jag inte shoppar så mycket kläder längre dels för att det inte är kul när man inte är helt nöjd med sin kropp och sen eftersom jag ändå ska ner i vikt igen så är det ju onödigt! Men nu är jag på gång som sagt! :))) så kom precis hem och nu väntar jag på att glas mästaren ska komma. Han ska mäta våran dusch! Snart är vårt badrum äntligen klart! Wihoooo!

Snart kommer hjärtat och då ska vi stor handla!

Mina privata tränare på gymet! Ni är grymma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0