Torsdag.

Vilken bra dag det har varit idag och humöret är på topp!! :))) jag är en jätte glad & lycklig tjej idag! Hjärtat har varit ledig idag så vi har ätit god lunch på stan och strosat runt i affärerna osv åkte även och tvättade pärlan då hon var så smutsig. Nu kom vi precis hem från mamma vi köpte bullar och åkte dit och fikade, fina Madde kom också! ♥ En toppen dag. Ikväll blir det riktig myskväll då hjärtat åker till Tyskland imorn med grabbarna för fotboll och själv ska jag jobba hela helgen!!

Hahahahaha, jag dog just utav skratt. Micke kommer och frågar är inte det här din parfym? ( dkny delicious red ) joo säger jag. Men vaaa fan den har ju jag använt ( han har en lika i herrparfym! ) Hahaha!! Och grejen var den att jag påpekade förra veckan att han luktade tjej! :))) ett gott skratt förlänger livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0