Trött i huvudet.

Idag är jag lite trött i huvudet och i kroppen. Även fast jag inte drack alla drinkar men drack iallafall 9 st. Jag bjöd på piggelin drinkar, dom verkade poppis iallafall smakade ju ingen sprit utan bara piggelin så alldeles för lätt drucket och för farligt! ;) Vi hade jätte trevligt och drack massa gott och åt massa gott tilltugg! :) det måste vi snart göra om!

Imorse blev det nybakade scones till frukost som min kärlek gjorde! Det var såååå gott är fortfarande mätt i magen efter våran brak frukost! Nu ska jag snart börja göra ordning mig för klockan fyra är det födelsedags kalas för svärfar! Och ikväll är det söndag's middag hos mamma och Beijne som vanligt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0