Urinvägsinfektion...

Helvetes jävla skit urinvägsinfektion!! Fick den inatt har druckit tranbärs juice hela dagen och citron vatten. Ringt 1177 under dagen men dom hade ingen jour tid här i Enköping!? Så då skulle jag få åka till akuten eller ringa imorn bitti vid åtta så skulle jag få en läkartid. Så jag ringer imorn bitti har ingen lust spendera lördag's kvällen på akuten. Så jag hoppade att sova hos mamma och Beijne dom har främmande osv och jag tänkte försöka sova snart ändå så det blir morgon dagen snabbt. Men hade gärna velat vara hos mamma och Beijne, skal djurs afton ikväll med Madde, mossan, Johanna, Petter, Sarah, Johan, Helena och Krille + alla kids! Fullt hus! :)) roligare lördag en min lördag har man ju haft, nu har jag precis pratat med Ida och nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova imorn jobb 8-21:15 igen. PUSS

Den här helgen missar jag både becca's fest och Erica's fest, tur det går fler tåg!!

Men mums!!! :))) bilderna har jag tagit från Helena och Johan. Min mamma kan hon! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0